Blogger Backgrounds

tengok jam saya !!!! now is time to....

Cuteki cute

follow saya follow saya !!! :D

Friday, 15 April 2011

berry :'(

hemmm...beberapa hary ni...aq asek igt kat kucing aq yg da maty ...sape lagi kalo bkn BERRY aq...yg maty masa 11/1/2011 hary ue...hemmm...sedey aw...aq tataw nape kblkangan ni aq asek igt dya je...sedey aw...rasa macam tpukul je...hemmm...kadang2 aq macam ttiba je igt sume yg dya penah wat kat umah ni...lari 1 rumah....gigit2 kaki family aq...ha...gigit mnja aw....kjar2 aq...gigit tgn aq....sume la...hahaha...rindu sgt ngn berry...aq rasa ksunyian plak kalo dya tade...ye la...dah nak hmper staon aq bela dya....sbb dya maty pon aq tataw...mak aq kata ...mgkin jatoh tingkap...tapi...entah la...aq nak sgt dpt pelok berry aq lagi...nak sgt kna gigit ngn dya...kna kjar ngn dya...sume la...tapi...aq taw sume ue tak kan blaku lagi...cozzz...berry pon da jd tanah...hemmm...aq pon pasrah je la....pape pon...aq ttap harap berry bole tenang d alam sana...SLAMAT JALAN BERRY....knangan kita akan aq knang smpai bila2... :'(




~end of story~
bye !!!

No comments:

Post a Comment