Blogger Backgrounds

tengok jam saya !!!! now is time to....

Cuteki cute

follow saya follow saya !!! :D

Saturday, 9 April 2011

peksa reasult n pressure ... :(

hye sume...hary ni aq rasa cam nak pengsan.... 1. sbb penat.... 2. sbb dpt result peksa....huh...rasa tekejut dpt result add math td...drop giler...MASYAALLAH !!!!!!!..... hemmm... aq rasa markah aq drop ue pon salah aq sndiri...coz aq x study btol2 sblom ni...tapi nak wat cane ??? nasi dah jd bubur.... :( aq nak kena bangkit dr kesalahan aq slama ni !!!!!!!!! huuuuuuaaaaaaaaaaaarrrgggggggggg !!!!!!!!!!! 

aq rasa cam dpt preassure byk sgt !!!!!!!!!!! lpas ni pon dah nak peksa lagi..mid year plak ue...byk bnda nak kna blajar lagi...byk bnda lagi nak kna wat...aq rasa cam nak tnya je... "knapa kita kena peksa ??? knapa x blajar je??? " tapi bila aq tnya macam ni aq rasa aq taw jwpan dya knapa...sbb kalo tak peksa kita tak taw sjaoh mana kmmpuan kita... tapi tu lah...peksa ni slalu bg aq preassure...stress lama2 kalo cam ni...hemmm...bsabar je la...pape pon...goood luck for me !!!!!! hehehee... :D



tataw nak cite ape lagi...hahaha...

~end of story~

..bye !!!

No comments:

Post a Comment